søndag 31. august 2008

Svar på de intime spørsmålene

God mor'n!

Var ute i går kveld,koslig med mye kjentfolk. Ole Marius var gps hjem,noe som var utrolig gøy. Flirte til jeg kom hjem,haha.

Nå skal jeg snart på jobb,lenge siden. Så må finne nøkkelen kanskje, men først disse spørsmålene.


Hanna :
kordan ser du på d sjøl?
Hmm, for et år siden så jeg på meg selv som 0 i verdi. Men, takk gud for at det har endret seg, jeg tror kanskje jeg er snill,glad og litt morsom? haha
ka vil du bli når du blir stor? "Når jeg blir stor" høres ut som 50 år til,men så er det bare noen år til. Jeg går helse og sosial nå,så det blir uansett noe med mennesker. Men, det jeg vill/skal bli er ambulansespersonell :)
har du dyr? har en katt på 16 år :)


Anonym
har du hatt sex?
Yes.

Lise
Hvilken sminke bruker du?:) Så søt du er
Bruker for oftest bare "skikkelig" sminke når jeg er ute, da bruker jeg mineral foundaiton, Lancom Hypnose mascara,rouge fra isadora,og bare vanlige billige øyenskygger. Tusen takk! :)


Isabell
hvem er din yndlingsartist? oi,det er så mange. Klarer ikke velge.
hvor i verden ville du bodd og hvorfor? Ville uten tvil bodd i frankrike, noen som jeg har hatt lyst til siden jeg var liten. Har en fadder som bor nærme frankrike som er fransk, og jeg har aldri møtt. Fransk er også et utrolig fint språk, og selve landet virker spennende.


Anonym
har du klamydia?
Nei, har ikke store planer om og få det heller. Har du?


Camilla
Hvor mange kjærester har du hatt? :)
Oi,det er mange. NEIDA, har bare vært i ett skikkelig forhold med Gøran. Hadde en eller to i 7.klasse, men det teller ikke :)

Anonym
har du hatt sex?
Var jo forferdelig til masing om den sexen da!

Overland
kordan går d me kaninen min :)?
Jeg vet ikke, den skulle være på et lite ferieopphold på Berg, men det har blitt i snart et år nå. Han koser seg nokk!


follis
syns du i e kul? (egentlig ikke et spørsmål)
U sure are.

Anonym
drikk du ofte? Nei, drikker egentlig skjeldent. Er egentlig lei av hele opplegget, dra-på-fest-for-og-bli-kanon.
e du forelsket/betatt? Ness, hva skal mann svare til det da? Er kanskje en smule betatt,en smule bare.
favoritt sted? Senga mi!

6 kommentarer:

Overland sa...

PÅ BERG???

Siri Nesje sa...

HAHHA, MHM!

*--Christine--* sa...

Haha, morsomme svar:)

hanna sa...

HAR DU HATT SEX ELLER?
neida, hehe :)
artig å lese svaran :D

Siri Nesje sa...

nei, æsj. en penis................

Anonym sa...

Så morsomt x'D