tirsdag 5. august 2008

Frynsegoder

Eresfjoren var heilt ok, litt for mye innabors men ellers bare lekkre greier. Og ja, jeg fikk t-shorte. Står Britannia på! Steike hææt! Inga Rød er forresten en reddene engel <3

Kamp igår, Molde-Ålesund. Uavgjort, men Molde som spilte best lell så.
Sov til klokka 2 i dag, mektig godt.

Skole snart og, gruer meg og gledere meg. Jeg gruer me såklart bare til de små tingene da, hvordan jeg skal komme meg på skolen, hva jeg skal ha på meg og hvem jeg kommer i klasse med. Jeg gleder meg til moped lappen i oktober, blir alt så mye lettere! Har dere moped lappen/bil lappen?



















Jeg vurdere og klippe meg kort forresten. Hva tror dere?

7 kommentarer:

Anonym sa...

i vil ikke du ska klippe d! i så bilde fra høvringen elns da du hadde ganske langt og rødt. d va så fint : ')

Anonym sa...

:)* va ikke meininga å være emo her

Siri Nesje sa...

Nå er det slik knall orange da, og rødt under. ser ikke helt klokt ut :p

Camilla Didriksen sa...

Så søtt bilde av deg :) Du hadde sikkert kledd kort også! :)

hanna sa...

jeg tror du hadde kledd kort hår også ja! :) eneste negative med kort er at det ofte blir stress med hestehale osv. men er jo dritkul da. man skiller seg litt mer ut og får en mer "typete" sveis ofte, om du skjønner hva jeg mener da:)

men tenk deg godt om evnt før du gjør det, for om du angrer deg vokser det ikke såå fort ut :p

Siri Nesje sa...

taaaakk :D

Siri Nesje sa...

takk for tipset hanna, i loved it! :D