torsdag 14. august 2008

Sex og singeliv!

Nå har jeg akkurat sett avsluttningsfilmen fra Vågsetra, haha. Jeg lo!
I dag bestilit jeg meg sex og singeliv boksen, sesong 1-6! Gleder meg til og få den i posten til neste uke :)

Bestemte meg for og ikke dra i begravelse i morgen, så da skal jeg passe Jonas og Emil. Skal jeg også på Mandagen og! Aleine hjemme i helga... igjen. Skal nyte den siste helga før skolen begynner på igjen :)


Men, ellers så har jeg utrolig lite og skrive om...
Så jeg kjører i gang en slik spørsmålsrunde, ingen spørsmål er for teite!


Og, skjekk ut Emelie sin blogg! Fyfela jenta kan og synge ;o

4 kommentarer:

Emelie sa...

Åh! Elsker sex og singelliv:P Har boksen og sett alle seks sesongene^^

Så søt du er som skriver om meg på bloggen din!=D Aw <3

Kristine sa...

satc <3 har den boksen jeg også, har hatt den i snart to år, og er like glad i den som da jeg fikk deg ;-*

hanna sa...

er dette spørsmålet for teit?

hanna sa...

hehe bare tulla :)

skulle du egentlig hete noe annet enn siri?
hvilket klesplagg liker du best?
sier du mais(kort a og i) eller maaiis?