fredag 15. august 2008

Snusk

Ordene som jeg har hørt minst en million ganger fra klokken 7 til halv 6 idag er "kanke i få iiiis daa?", "Emil slo meee", "Emil kasta leike bilen min mitt på hode mitt". Greit og få 600 for og passe de små rakkerungene, og samme skal jeg gjøre på mandagen.

Rett etter passing av de små pøblene av søskenbarn jeg har på 4 og 8 år, ble det familie bursdag på meg, siden resten av de jeg bor sammens med dro fra meg, igjen.Der fikk både jeg, Bestemor og Bestefar, tanter og onkler innvitasjonpå feiring av bryllup, 25.oktober. Søskenbarnet mitt giftet seg på gran canaria i dag, og har hun fortalt noen om det?Nei. Men, koslig fordi om da :) Selv om jeg måtte forklare hele greia til Bestefar i bilen som ikke skjønte noen ting.

Jentekveld på søndagen da, noen som jeg gleder meg skikkelig til! Jente fra gamleklassen forresten.
















Her prøvde Jonas mobilen min, må si jeg var heldig der.

















Og her satt han seg fast i målet, igjen. To sekunder etter, så datt han bak på muren der og slo fremtennen og skrapa opp ryggen, går hardt for seg.


Og slike ting liker jeg og lese (siden jeg er stamgjest på rbnett.no). Vinn denn jævla semifinalen, for jeg og pappa skal på cupfinale!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for det :-) Hyggelig! Ja du kan jo se hele sesong 2 på mtv.com, så enkelt og greit ^^

Siri Nesje sa...

mhm,veit det:)

Emelie sa...

Deilig det da :P <3

Overland sa...

vise kem xD?

Siri Nesje sa...

mhm :)