torsdag 21. august 2008

Null stress

Egentlig skjønner jeg ikke hva jeg stresset for. Første skole dag gikk jo knirkefritt. Kom ikke i samme klasse som Mia, noen som er litt teit. Men, vi ser jo hverandre i pausene og vi har gym sammens siden vi går på en så liten skole, bare 150 elever eller noe.

Andre dag gikk også veldig fint, fikk masse-masse info og timeplanen så ok ut. Jeg skal ha pratisk matte, siden jeg ikke er noen matte geek. Noen som skal ha teorietisk?

Pratet faktisk sammen med de jeg kom i klasse med og, siden alle var muse stille i går. Fant værtfall ut hva omtrent alle heter, virker som skikkelig koslige jenter, og en gutt! :) Han heter Marcel(marsei?) hahah, han sier ingenting stakkarn.

Datan min kom i går og, eeen fryd! Den går helt stille til og med, forhold til den andre lastebil datan jeg hadde før.....

Webcam testing 1 og 2.

































Hvordan gikk din dag'a bagarea?

10 kommentarer:

hanna sa...

hehe de i min klasse har begynt å snakke også! men dere kan sikkert spørre om å komme i samme klasse? det gjorde de som var misfornøyd i går, og nå er det fiksa :)

Siri Nesje sa...

hm,jeg er dum. hvorfor gjor jeg ikke det i gååår? men er to klasser, ene er d 20 i og i min er det bare 15. så tror ikke d er plass ;s

Christina sa...

ingen i klassen vår ville heller ha teoretisk heller. Du kan hygge d me at i og ikke e så veldig flink i matte! :-) Fornøyd me klassen?

Anonym sa...

min dag gikk braa! kom verken i klasse med Pia, Mariell eller Malene, meen, men. dem si vi kommer tl å være "en klasse" for det meste uansett :)

Siri Nesje sa...

slik passe fornøy,går se vell til :)
åja, kom du ikke i klasse me nåkken du kjenne assa,guro?:)

Christina sa...

d e liksom ingen som snakke me dem ukjente, snakke bare me folk dem kjenne x) men e ganske fornøyd, sia i kom i samme klasse me dem i ville :)

Christina sa...

ja, blir vel bedre da :)

Siri Nesje sa...

fi får satse på det:)

Anonym sa...

så bra!
joda. martine moe, julie mordal, truls og nokken til:)

Renate sa...

Så søt du er :-)