torsdag 7. august 2008

Hull i døra

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me

It was like shooting a sitting duck
A little small talk, a smile and baby I was stuck
I still don't know what you've done with me
A grown-up woman should never fall so easily
I feel a kind of fear
When I don't have you near
Unsatisfied
I skip my pride
I beg you dear

Gjett hvem som har sett Mamma Mia filmen 2 ganger, og er så hektet på ABBA-sanger at jeg aner ikke hvor jeg skal gjør av meg. Jeg liker filmen utrolig godt, ikke bare fordi jeg elsker musikaler, men fordi den har litt handlig, og ender på den en søt måte, hihi.

Nå gleder jeg meg bare til skole start, jeg bruker og få slik angst dagen før noe "stort" skal skje, jeg kjenner angsten allerede. Skummelt da, nye folk, nytt miljø .. nye lærere. Og faktisk gjøre noe jeg vill. Applaus for det, og en stor applaus for at Pappa betaler bøkene mine, sånn at jeg kan kjøpe meg data! Noen ganger kunne jeg gnag av meg beenet for den mannen(fysj da!)

Bursdagselskap med boller,brus og medbraktstol på lørdagen! æ gled mæ

9 kommentarer:

Anonym sa...

veit du hvem det var som sa de hatet alle skålajentene? for en stund tilbake...

Siri Nesje sa...

haha,nei.. veit du det kanskje?:)

Anonym sa...

nei, desverre! la oss få vite om det kommer frem da:D

Siri Nesje sa...

klart ;)

Camilla Didriksen sa...

Jeg så Mamma mia for første gang i dag! :D Jeg er hektet på Abba-sangene jeg også! Kjempe søt film

Christina sa...

glede me faktisk litt, men tida i må stå opp på gjør slik at i ikke gjør d lika vel ;p glede du d? :D

Christina sa...

må ta buss ned til byen til 8, som går ganske tidlig, skikkelig kjipt! ja, gler me til klassen, håpe virkelig i får en sånn klasse som kan være sammen, ikke at klassen e delt opp i gruppa ;)

Siri Nesje sa...

alle klassan der bruke og være sammen i omtrent alle fag,tror i :) slik at det er en klasse, og ferdig med det! :) Vært gøy om vi kom i samme klasse daaa :D

Christina sa...

jaa, d hadde hvert koselig :D d e no ganske stor sjangs for d å da :))