mandag 18. august 2008

Spent ja gitt

Bare noen små korte ting og si ; fikk et stk herlig par sko i posten som jeg ikke har slutte og prate om i hele dag. Bestilte også ny data i dag, håper jeg kan hente den i morgen.

Jeg er av den oppfatning av ingen gutt er bra nok, til han matcher faren din. Har jeg høye krav? Ess, kanskje litt. Pappa er faktisk den beste mannen som går på denne jord. Ikke bare fordi han lar meg drikke og rase rundt... og ikke minst betaler for vær eneste ting jeg eier. Men, fordi han faktisk hører på hva jeg sier, og fårstår meg. Mange sier at jeg har pappas personlighet, pappas hår og hud,mammas annsikt, og kropp. Så og si ganske sant. Uansett, det jeg mente og si. Jeg er glad i Pappan min. Mamma er en helt annen sak .....

Jeg føler jeg har mye og dele i dag, men skal begrense det kraftig ned. Masse følelser-stress-tull og mas, siden skolen begynner på Onsdag. Å hjelp, Onsdag. Syns det var bare i går jeg søkte på skole, spurte alle sammen hva de skulle gå til høsten, tenkte på at jeg skulle kjøpe meg bøker,data og alt jeg trenger. Og nå er alt unnagjort, uten om selvedagen. Oi, jeg kommer virkelig ikke til og få sove natt til Onsdag.
















Rart er det faktisk at det er ikke noen av disse jeg skal sitte på skolebenken med. Hvordan skal dette gå?


Hae'

8 kommentarer:

Overland sa...

haha, syns du e heldig som nesten ikke kjenne nokken i :)
å foresten så e i å pappajente!

Siri Nesje sa...

ahhaha,joda :p
neeei, det viste jeg ikke duuu ; p

hanna sa...

haha koffor e du ikke like gla i mor di? ho les vel ikke bloggen din?x)

Emelie sa...

Skolestart for deg i morgen altså:P

Takk for kommentar^^ <3

Camilla Didriksen sa...

Lykke til, det går nok supert :)

Kristine sa...

du må legge ut bilder av skoeneee, vil se ;-)

Anonym sa...

kommer til å savne gamleklassen:( faktisk!

Siri Nesje sa...

savne alle allerede i så