mandag 11. august 2008

Jeg er lei av ferie

Trodde ikke jeg kom til å si det men ja, jeg er lei av ferie .. Mest fordi jeg var på selve ferien andre uken, og resten av tiden har jeg bare drevet dank. Slår du opp i ordboken finner du et bilde av meg vedsiden av ordet "dank". Jeg har bare lyst til at det skal skje noe stort, noe shita gøy de siste dagene av ferien! Ingen som vill bli med på telttur da? Eller, dra på tusenfryd og ta alle karusellene til vi stuper?

Og til noe litt mer alvorlig, begravelse på fredagen. Til en gammeltante, var søstra til Beste så jeg føler jeg kanskje burde dra? Egentlig så hater jeg ikke begravelser, eller jeg liker jo ikke at noen dør, ikke missfårstå meg! Men, begravelser er en skikkelig fin måte å minnes de som dør, på en veldig verdig måte.

Så det så, jeg må vell sove igjen da ... til klokken halv 9, og da begynner bestefar og sveise på hengeren, noe som bråker noe inni helvete. Er slik "yyyyyyyy, uuuuu,shhhhh"-lyd. Ikke deilig å sove da neeeei


Prekast godtfolk!

3 kommentarer:

hanna sa...

SIRI! det går ikke an å bli lei av ferie! FY

frokenlund sa...

Haha, må eg spørre kor du har hørt det fra ? :b

Valentina sa...

Lei av ferie ? :-0
Gruer meg til og begynne på skolen jeg :-0
Søt blogg :-)

Valentinaklomp.blogspot.com