søndag 24. august 2008

Meg, fjellet og gnagsår

Jeg fikk plutselig et kick, og dro med meg fjellløva av en far jeg har, og gikk på Horja! Når jeg sleit meg oppover fjellsiden, våt på føttern og med gnagsår like stort som New York kom pappa med denne kommentaren "I har gortex i veit du, blir du ikkje våt eller fer gnagsår.. HIHIHI" Selvfølgelig er det normalt at faren min ler som en liten jente, så jeg så bare oppgitt på han.

Så nå skal jeg få meg fjellsko. Det var altså poenget.....

Nå vill jeg ha te eller kakao, eller begge deler. Så skal jeg sove, og så blir det skole igjen i morgen. Gleder meg litt fordi klassen min er egentlig ganske vittig (på en bra måte) og jeg har mange rare fag i morgen som f.eks kommunikasjon og helse og livstil? Og såklart skal vi har Engelsk med den eneggede tvillingen til han Hallelujah fyren i Lange flate baller. Seriøst så lik han er... skummelt.

Men, hey og hå Oddvar Brå!


Kult og skrive blogg uten bilda da sikkert..............

3 kommentarer:

Kristine sa...

hehe fjellsko er viktig ;-) jeg vil også ha kakao!

Camilla Didriksen sa...

Nå fikk jeg skikkelig lyst på kakao! Haha

hanna sa...

koslig med kvalitetstid på fjellet ;) i regne med han betalte nye fjellsko til d? ska du ha nokken gode koste dem jo litt