onsdag 30. juli 2008

Super dårlig blogger og tvillinger.

Jeg gir meg over, jeg fikk tvillinger i drømmen min i dag. Jeg husker at jeg sto i trappen og vannet mitt gikk, så fikk jeg den ene han skulle hete Henrik, så den andre skulle hete Mathias. Og jeg husker jeg holdt den ene i armene, så sa jeg til mamma at i dag kommer faren. Jeg vill ikke fortelle hvem faren var, for jeg syns hele greia var skummelt. Jeg vil ikke ha barn enda, og værtfall ikke to!

Jeg har også vært slapp med blogging i det siste, og det er fordi mobilen min vil ikke at bildene jeg tar(som er mange) skal inn på datan. For noe tull! Og det er jo så fint vær også.

Jeg tror jeg drar til et ødested i morgen, bare for og treffe en gammel sommer "forelskelse" jeg ikke har sett på 2 år, det kan bli... pinlig. Så skal jeg da på bondefest uten sidestykker, platting dans i Eresfjoren. Selveste hjembygda til Kurt Asle Arvesen, yey!

Jeg ER 1.7o!
































7 kommentarer:

Anonym sa...

DU E SÅ SØT<3 fra knullet ditt

Siri Nesje sa...

hahahahah, eg ler

Maria sa...

haha, for en drøm :p du var kjempe søt btw :)

Benedicte sa...

Herlig hoppe-bilde :)

Siri Nesje sa...

aw!

Anonym sa...

SØT DU ER !

Anonym sa...

hahahahhahahahahahahahahahaha, søting