tirsdag 22. juli 2008

Sommer på jorda....

Not. "Nå kommer varmen" har de sakt siden April,disse såkaldte vær ekspertene. Eneste varmen jeg har kjent på kroppen var på Kreta. Og når vi hadde eksamen, noe som ikke teller. Men, nå skal den komme, torsdagen. Er det varme så ring meg- 98841675. Seriøst.

Jeg har planlagt en konk, bare en liten en. Men, må bare få finne ut hvordan jeg overfører bilder fra den fantastisk LG mobilen min. Så da blir det liv, skal du skjønne.

I dag har jeg vært flink. Jeg har kopiert vitnemålet mitt, skrevet en skikkelig god søknad, om hvor utadvent og snill jente jeg er(piss) Egentlig er jeg en morder, som kruser rundt i den elektriske rullestolen min. Har dere jobb? Har egentlig jeg og, ikke at jeg er så aktiv i den. Jeg gledere meg egentlig litt til skolestart jeg nå, eller gledere meg er vell og ta litt hardt i. Uansett. Hva skal dere gjøre til høsten? Svar meg, jeg vil vite det!

Ett bilde for og gjøre dette innlegget litt mindre kjedelig.
















6 kommentarer:

Overland sa...

medie på akademiet x)

Anonym sa...

kor d ska søke?:)

sjøl om du veit d, idrett på romsdal

Anonym sa...

du*

hanna sa...

i vil ha jobb! men i e ikke akkurat så flink å leite etter det.. :P i ska gå media på akademiet i også.

Siri Nesje sa...

har søkt overalt, gammlehjem, butikka, alt som e ledig :p

hanna sa...

kanskje nav kan bli min bestevenn også?