fredag 11. juli 2008

Jeg er den alt for rassamusa

I går hadde jeg stor kalas. Jeg sto opp grytidlig å leget muffins, det ble ingen suksee. Men, det ble kalaset. Jeg rånet opp gjenom skogsveien for og hente Ingvild, der var det selvfølgelig rånetreff, og jeg joinet lett. Så ristet vi oss tilbake til meg. Ingeborg kom litt senere og så kom Monika mye senere. Vi laget wok og boil in bag ris(?). Noe som utviklet seg til en matkrig, som vi filmet. Vi er noe for oss selv :-) Sååå kommer vi til det store! Vi var på jordbær slang, har seg slik at det står slike jævelske telt rettborte med marken med meg, han som eier de har Skålabær, tøft ja? Veit. Små kriminell som vi er tok vi en pose og grabbet til oss så mange jordbær som mulig, så da ble det jordbær og is når vi kom opp :-) Dødskoslig! Så også en crappy film, bachlor party 2 elns :p

Fineste jentene ;¤































3 kommentarer:

Anonym sa...

hun derre Ingvild hadde i tatt lett,fyttimusa ho er heit.

Anonym sa...

haha, i tippe Guro?

Anonym sa...

nei, d va faktisk ikke me:p