onsdag 16. juli 2008

Lucky

Det er natt og jeg kjeder meg, derfor blogg. Mary J Blige i morgen, blir så bra. Skal traske rundt i byen en hel dag, siden mamma og pappa drar, og jeg er alene hjemme til søndagen. Fredagen har jeg skaffet meg traskedate i byen, så skal jeg på Kent sammen med søte Guro. Satser på 0 regn i morgen da værtfall, siden jeg skal ut etter. Og på fredagen blir det ut, oooog på lørdagen. Pengene kommer til og forsvinne i et hull fylt med kebab og alkohol. Neei, skal slutte og kjede dere. Natta!

7 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så søte bilder av deg :)

Anonym sa...

fine bilda siri <3

-åshild

Siri Nesje sa...

naw :)
søt du e!

Anonym sa...

Fin du e ;*

Siri Nesje sa...

dåkker e snill :)

Anonym sa...

Veldig fine bilda, du e så søt<3

-Kari

Siri Nesje sa...

:)