søndag 20. juli 2008

Dilemma

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg blogger, jeg tror kanskje jeg vill gi meg snart. Men, det blir jo tomt uten. Egentlig så syns jeg der er rart å legge ut live sitt på nettet, og jeg har jo ikke så mange lesere heller så kanskje det ikke er så ille som jeg skal ha det til :p

Værtfall. Ute i går. Først var det kamp, Molde vant 5-1 over Vålerenga! Så dro vi til Kristine, noe som var veldig koslig. Helt til det ble litt unødvendig styr og slikt, men ordnet seg :)
Så dro vi til et hus lengere neddi gata, ingen anelse på hvem som bodde der. Monika og jeg på at vi skulle ta drosje ned til byen (lat). Så tuselet vi litt i byen, fant litt bekjente og snakket litt og slikt, kos. Jeg, Ingeborg og Pia tok en lit tidligere buss hjem, kjente jeg ble daff på bussen ja,off. Jeg mått gå hjem fra sentre(sprek), men turte ikke alene så fikk noen til og følle meg ned, takk :)

Nei, nå blir det pizza på meg gitt.
Og ingen bilder, for jeg skjønner meg ikke katta på ny telefonenen min.

13 kommentarer:

hanna sa...

hehe fant du elin i går eller? ;D

Siri Nesje sa...

mhm,men ho velle ikkje snakke mæ me ;o

Anonym sa...

søt blogg :)

Camilla Didriksen sa...

Du må ikke gi deg :D

Overland sa...

i va ikke overlegen :( i måtte bare følge etter nokken sånn at i ikke mista dem :(

Siri Nesje sa...

joda elin ..

Camilla Didriksen sa...

Jeg skjønner deg :) Tenker sånn av og til jeg også! Er ofte jeg ikke aner hva jeg skal skrive om, fordi jeg ikke har noe å skrive om. Føler min blogg er ganske kjedelig egentlig, skulle gjerne hatt en litt gøyere blogg! Men men, sånn er det :)

Tusen takk for tips forresten :)

Emelie sa...

Den heter Acer 5920 =)

Emelie sa...

Elprice =) Vi kjørte dit, men hvis det ikke ligger en Elprice butikk i nærheten kan du gå inn på nettsiden. Kjempe rask levering. 24t liksom=D

Anonym sa...

koffår slutte? ser i ingen grunn til
du får jo kommentara og folk les den jo så :)

Siri Nesje sa...

nei guro, hahah spør du me så spør i d. kommer ikkje t og klare og slutte da men. går heilt tom for idea om ka i ska skrive om :p og live mitt e ikkje så intresangt akkurat ; p

Anonym sa...

SKRIV OM MEEEE! hehe

(rima)

Siri Nesje sa...

HAHAHA, i will do