fredag 25. juli 2008

Alene hjemme, igjen.

Denne helgen skal jeg absolutt ingenting. Har ikke lyst til og gjøre noe heller, siden det er så mye familie drama hjemme. Har ikke hjerte til og dra fra Bestemor egentlig,off.

Uansett, så drar jo alle på Norway Cup. Lykke til forresten, Monika, GuroF og Elin <3 Jeg og søskenbarnet mitt på 4 dro å fisket krabber, fikk 11 stk! Men, siden jeg har krabbeangst så var det han som tok seg av selve fiskingen. Ehe

Jeg har så lite motivasjon til bloggen fortiden. Gi meg noen råd/forslag så kanskje det blir litt mer futt her. Er jo tross alt dere jeg blogger for, tror jeg? Ehm.

Værtfall, enda ett trøtt og kjedelig innlegg uten noen nye bilder.




12 kommentarer:

Emilie sa...

det var stilig bile da... kos deg hjemme :)

Siri Nesje sa...

mhm, i will do :) er så fint vær så!

hanna sa...

buggabuggamusikk ja! kjedelig at alle e på NC, i hell på å daue

Siri Nesje sa...

dør av kjedsomhet i og!

Camilla Didriksen sa...

Kult bilde, hihi :)

Michelle sa...

Bildet var fancy pancy! :)

Kristine sa...

herlig å være alene hjemme, å ta det med ro da.

Siri Nesje sa...

mhm,beste som finnst!

Michelle sa...

Tusen takk for det. ^^ Bloggen din var fin den også! :)

Valentina sa...

Det så deilig ut !
Flink du er med blogging :-)
Besøk meg på valentinaklomp.blogspot.com :-)

Anonym sa...

ting som jeg liker å se på blogger er bilder i massevis :) hva du gjør, antrekk, ting du liker, osv!

Siri Nesje sa...

jeg skal bli så mye flinkere med bloggingen når høsten kommer igjen. Nå som det er så fint vær osv, blir det litt traust og sette seg ned på datan!