søndag 13. juli 2008

Okei, hei.

For det første ; Molde er en rar by. Der tror jeg at jeg traff spikern på hodet ;- Molde er en rar by. Når de begynte med jazzfestivalen i 1960 elns, så tenkte de sikkert ikke at d et kom til og bli en rølpe uke uten like. Ja, jeg skal drikke fra mandag til det uvitende. Kroppen min kommer såklart til og klare det, jeg er jo fra Nesje. Så hvis du noen gang skal til Molde, ta det denne uka. Jeg kjøper en gassbalong til deg! Men, det var ikke poenget. Mange sier at vi Moldenesere er sære og rare, så Hva er ditt inntrykk at Moldensere? Og for dere som ikke vet hvor det er, så er det her Kjell Magne Bondevik, Magne Hoset og Kjell Inge Røkke kommer fra. Flotte repesentater for Rosenesby!

Og for det andre ; Fra fredagen til I dag har jeg dyrket mitt nye talent. Dere lurer sikkert på hvilket talent dette er, siden jeg har så mange. Jo, dette blir drevet av en motor, og heter Fiasko.

Hør søstra mi sin lettelse når jeg slakker ned, hun var seriøst redd. Hvorfor skjønne jeg ikke.

9 kommentarer:

Emelie sa...

Tusen Takk for det!<3

Ingeling sa...

hehe;p

Anonym sa...

liker folk fra molde jeg ja :)

Siri Nesje sa...

hahah,såklart :)

Camilla Didriksen sa...

Jeg kjenner ingen fra Molde, så har aldri møtt noen fra Molde, hehe :)

Anonym sa...

hermegås, regner med du leser bloggen til Linnéa?

Siri Nesje sa...

haha,hva hermer jeg med her? Klart jeg leser Linnéa sin blogg.Linnéa avskyr jo Molde. Ble jo oppvokst her så. I don't :)

Anonym sa...

2 ting: Anbefaler folk å komme denne uka. Lover å kjøpe dem noe om de kommer

Siri Nesje sa...

ja, jeg annbefaler folk og komme denne uka ;p vær moldenser gjør vell det? oi,en tilfeldighet.