lørdag 6. september 2008

"Hva er i koppen til Siri"

Skolen er gøy, fantastisk gøy.
Vi har en polsk en i klassen, gjett hvem som blir mobbet stakkar. Han heter Machej elns, men alle kaller han Maskjei... Derfor skrev vi lapp med MA og la en spiseskjei på pulten hans, såklart noe som utløste en kraftig latterkrampe. Blir endel av dem i løpet av en dag, skal jeg låve deg.

Dømte håndballkamper i går..j14,avanserte saker.















Og når jeg kom hjem unnet jeg me selv dette .. Heit her ja.















Og konk! Heee-heeey tenker vell du. Den heter noe så fancy som "Hva er i koppen til Siri?" Du skal altså gjette hva som er i koppen, den som er nærmest(svarer du rett blir det større premie) vinner noe. Jeg tenkte først en date med meg, men dere krever vell noe materalistisk. Så, dere skal faktisk få noe. Jeg tenker øredobber,muligens en dvd. Vi får se :) Premie på vinneren blir det værtfall! Så legg igjen et svar, og navn såklart. Og skader virkelig ikke med reklame for konken på bloggen deres,hihi.

















Og for dere som ikke har høy iq, dette er altså koppen. Hva er nedi den, det skal du finne ut av.

Lykke til!

6 kommentarer:

Emelie sa...

omg:P Det var vanskelig da! kan jo være masse rart...hm...Jeg gjetter saft, hehe. En lys saft=P

Camilla Didriksen sa...

Dette må jeg komme tilbake til.. Hmm, hjernen min fungerer ikke nå :D

Overland sa...

en tjuekroning

Overland sa...

kondom

Karoline sa...

jeg gjetter vann..

hanna sa...

gul svak te. og herlig ansiktsmaske bilde du ;;