tirsdag 16. september 2008

Kanskje bare et innlegg til?

Ja, jeg vet jeg skulle legge opp liksom(hehe)
Jeg kan kanskje forklare hva som skjer fortiden? :)

Først har jeg oppdaget at noen er virkelig ikke noe og samle på. Og da er det faktisk godt å se hvem som virkelig er vennene dine!

I går spilte jeg kamp mot træff,et tap. I dag når jeg våknet og åpnet øynene dundret hode mitt, og magen kjentes ut som skulle eksplodere. En god dose feber og psyko ondt og tisse forklare det vell. Jada, urinveisinfeksjon. Har vært plaget med det siden jeg kan huske, dere som ikke vet hvordan det er, er heeldige. Det kan være så utrolig vondt noen ganger.

Så da ble det pencelin, og 500 mg paracet tre ganger om dagen på meg. Så klart sloknet jeg ganske lett, og når jeg ikke klarte og sove mer så jeg one tree hill, jeg gråt som faen. Tristeste noensinne!

Så nå finner jeg senga,for og dra meg opp tidlig i morgen tidlig for og kaste meg på sykkeln til skolen, frister lite. Jeg burde vell dope meg ned eller noe.

Jo, jeg må jo være frisk nok til møte i morgen og, skal jo være håndballtrener for j12 denne sesongen. Her snakker vi hovedtrener folkens, kan bli gøy :)


Natta!

3 kommentarer:

hanna sa...

hah du slutta ikke :)

Overland sa...

åååh, så koslig å være trener da:D

Anonym sa...

har du ikke lyst til å skrive om rutinene i hverdagen din da? koslig og vite hva du bruker tiden på!