onsdag 17. september 2008

Rutiner og kuer.

Alarmen ringer klokka o7.oo, for oftest har jeg klart å komme meg ut av senga i hal 8 tiden. Spiser ristet brød med kylling ost på, og melk! "Fikser" håret og kaster på meg noen klær, muligens sminke.
Sykkeln står og smiler til meg,slenger meg på setet og drar av gårde som det sykkelfantomet(bare noen uker til jeg blir 16,krysser fingrer og tær for lappen på dagen)

Kommer som oftest på skolen enten våt/kald/svett.(vi snakker deilig) Starter 08.35 og slutter 14.50. Da hiver jeg meg såklart på sykkelen igjen, og møter både bilkjørende naboer, og en hau med oppoverbakker.

Men, da jeg ser det nydelige brune huset av et hjem er det eneste jeg kan tenke på sofaen og slutten av One tree hill. Gud er veldig god på det tidspunktet.

Så kommer resten av husholdet hjem..... slutt på freden.

Noen dager er såklart mer innholdsrike en dette, f.eks i dag fikk vi nye naboer! Snart 20 rautende melke kyr og okser. De står 5 meter fra huset mitt, og de er store. Jeg snakker ikke om små søte kyr, jeg snakker om genmanupilerte jævler.

Og den ene har torretsyndrom "MUUU-MUUU-MUUU-MUU" ganger 12.



1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha,i flire