onsdag 10. september 2008

Kjoleproblemer

I Oktober skal jeg i søskenbarnet mitt sin motakelse. Hun giftet seg på Mallorca i August, så det blir bare festen. Såklart betyr det hele slekta samlet på et og samme sted, noen som igjen blir et kaos uten side stykke. Vi har til og med leid buss siden det tar hele 45 minutter og kjøre folkens,og så klart er busssjaføren inkuldert.

Skal ikke syte over ekteskap eller noe, men hva i huleste har man på seg? Finstas såklart, men den kan ikke ha en kjole med tiara. Bunad er utelukket. Hvitt også? Eller skall jeg tørre å gå for hvit, siden hun ikke skal ha på seg brudekjolen,fordi hun skal også ha bebis, så hun regnet med at hun ble for stor for kjolen.

Jeg tenker eventuelt rosa,lyse lilla en litt dus farge. Noen som har sett en fin kjole? Blir sikkert nettkjøpt, siden jeg tilfeldigvis ikke bor i en shopping-mekka-by.



2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Søtt bilde :)

Anonym sa...

du burde ikkje gå i kvitt om ikje bruda skal d :P