lørdag 21. juni 2008

Misslykket sykkeltur og header.

Jeg tok på meg regnklær og kastet meg på sykelen, så ser jeg i all fortvilelse ; neimen, hei dekk her er det da ingen luft. Jeg er alene hjemme, og mamma har prøv å ringe meg siden klokken 10 i dag tidlig. Jeg tar den ikke, i protest.

Men, så har det seg sånn at jeg trenger en ny header. Hvis du er snill, grei og flink med data, vil du lage en til meg? :-) Den skal være litt søt, og litt sommerlig. Send på mail til ; siri_nesje@hotmail.com

8 kommentarer:

Line. sa...

hvorfor ikke ta tlf når mamma ringer ? :O
Kunne gjerne lagt deg en header jeg, men photoshopen min er klikko ;O

Siri Nesje sa...

jeg er alene hjemme sant, og moren min er super stressa bare det går en time og jeg ikke tar den, så jeg storkoste meg med og plage henne i går,hihi :)
off da ;(

N A D ii A sa...

Hehehe, sånn kan jeg også gjøre mot foreldrene mine iblant :p

Overland sa...

Siri da, stakkars Helene! ho kommer til å komme hjem fordi du ikke tar telefonen!

Siri Nesje sa...

(a)

Maren sa...

jeg orker heller ikke ta tlf når mamma ringer. haha.

jeg sykler aldri :O :)

Siri Nesje sa...

hahah, bra jeg ikke er den eneste! var første gang på to år her og så :p

Sara sa...

jeg sykler sjelden! har ikke sykkeli engang..