torsdag 19. juni 2008

Kirke grining og annet vås

Selv om jeg hadde låvet meg selv og ikke gråte i dag og så står jeg der og hulker som en annen baby utenfor kirka, samtidlig som jeg ler av meg selv. Når jeg kom hjem var jeg så utrolig deprisiv at jeg like så greit kunne ha funnet frem kniven,store svarte klær og skrevet "vågsetra for ever" på arma mi. Det gjorde jeg altså ikke. Jeg pakket i steden for, mens jeg hadde utrolig lyst på kake. Så nå har jeg laget kake og .. Såå veit dere det! I morgen så skal jeg på moped-kjøring-kurs-ting så blir lite soving da også. Men, siden jeg blir alene hjemme fra i morgen har jeg store planer om å leve livet i helga.

Dette var jo et innholdsrikt innlegg, må jeg si..

6 kommentarer:

Anonym sa...

du er skikkelig søt

Karoline sa...

For et herlig bilde..!<3

Siri Nesje sa...

haha,tusen takk ü

Kristine sa...

jeg vil også ha kake. SØTA!

Camilla Didriksen sa...

Haha, så artig bilde! ^^

Siri Nesje sa...

søtiser<3