fredag 13. juni 2008

The lights go out and I can't be saved

Alt for mye sang i dag på skolen. Hodet mitt eksploderer snart av musikk ;o hahah,slik er det. Har store planer om og falle ned i sang tekstene, og sette meg ned å øve med grønn! Ja, jeg skal faktisk synge på skoleavsluttninga, EHE.

Coldplay-Clocks (?)
Van Morrison- Brown eyed girl
Kore på To små føtter-Tommy og Magnus
Og 2 klasse proskjet ting, "we don't need no education(?)" og "den sista visan".

Siden det er fredag den 13'ende så måtte det såklart skje noe med meg. Jeg gikk opp på stua, uvitende som jeg var hadde pappa vasket gulvet. Jeg så og si seilet på parket golvet og landet me d annsiktet rett i gulvet. Det var herlig det.

I morgen blir det road trip til Ålesund, kom akkurat hjem fra tr.heim meeen, tenkte jeg skulle bruke opp pengene. Fikk jo tross alt lønning i dag!




















Heeey nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

så fint bilde av d :)

Siri Nesje sa...

ehm,takk:)