torsdag 5. juni 2008

Herlig og enda mer herlig!

Alt er så herlig for tiden. Dagen i dag har bare egentlig vært en av de beste dagene hittil. Dro på skolen, hadde muntlig eksamen. Var så pissnervøs før jeg skulle inn,følte d gikk greit, men kunne gå bedre. Og klokken halv 4, da var dommen klar. Jeg fikk så ille 5 er baby ;-D Den ene etter den andre kom ut og vare super fornøyd! Så kom jeg hjem, badet og sola meg. Så dro jeg, monika, pia,ida og ingvild til ingeborg. Rå kos. Jeg har foresten fått mange fregner, og har blitt drit solbrent, akkurat slik det skal være!

I morgen blir det daffing på skolen, siden vi er ferdig. Etter 10 år sammen med 31 elver, er vi endelig ferdig med alle fag! Så blir det tr.heim på mandagen, blir tidenes tur!

7 kommentarer:

Anonym sa...

tr.heim blir så bra :)

Overland sa...

gle d til trondheim :D

Siri Nesje sa...

Trondheim blir tidenes tur!

Camilla Didriksen sa...

Så flink du er, gratulerer med 5er :D

Overland sa...

du kommer hjem i morra :)

Belle sa...

garttis med 5'er! :)

Siri Nesje sa...

oi,tusen takk :D