lørdag 14. juni 2008

Lykkelig

Jeg er lykkelig,lenge siden jeg har sakt det!


Jeg er i min egen lille verden for tiden. Jeg slutter på skolen på onsdagen, etter 10 (++) med den gjengen (det er ikke så gøy) men, sommerferie. Drar til syden om 14 dager. Jeg har 2000 på konton etter tr.heim og ålesund. Og jazzfestival bilettene ble lagt ut i dag, jeg kjøpte slik ungdomsskort der jeg får se kent, mary j blige, the margarets + 4 andre! Livet er av og til dødsherlig ; )















Det jeg kjøpte i dag + strandveksa!


42 kommentarer:

Anonym sa...

To the author of this blog,I appreciate your effort in this topic.

Anonym sa...

And also we ensure that when we enter in this specific blog site we see to it that the topic was cool to discuss and not a boring one.

Anonym sa...

It could give you more facts.

Anonym sa...

that's way too cool.

Siri Nesje sa...

gledesdrepera

LINA sa...

Så søt du er :-) Så ut som om du hadde kjøpt mye fint! :)

MagnusQtie sa...

du har kjøpt mye fint :)

Anonym sa...

Kjempesøt strandveske. :) Det må jeg også huske å kjøpe før jeg drar til sydligere strøk. Det er i oktober, så jeg har god tid.

Siri Nesje sa...

så søte dere er ;¤

Maren sa...

here comes the sun? det er min YNDLINGSSANG, hihi

cute blogg :)

Camilla Didriksen sa...

Bra kjøp! :D

Overland sa...

i lurte på en ting :O så du en rutete kjole på gina trivot i ålesund? tror dne fins i blå og svart.

Siri Nesje sa...

hihi,yndlingssangen min og! naw,tusen takk begge to!

Jess da Elin, hadde den rød,blå og svart ;-)

Anonym sa...

I trur du har store problem.Blei du missbrukt som onge eller?!?Skjønne ikkje ka som fåregår i haua dine i.Hata dg og alle sa skålajentan.....

Siri Nesje sa...

Nei, jeg ble ikke missbrukt som barn nei.... Har et helt ok hode jeg. Du hater Skålajentan faktisk(?) .. gi meg en grunn til det da

Ingunn sa...

hmm, jge trenger og en strandveske, er den fra HM?

Siri Nesje sa...

den er fra hm ja ; )

Emely sa...

herlig shorts! hvor er den fra? :)

Siri Nesje sa...

den blå er fra gina, og den orange fargete er fra cubus ü

Maren sa...

haha, jeg sitter å hører på here comes the sun nå og da tenkte jeg på deg :D

Siri Nesje sa...

hahah,så søtt!

Maren sa...

jaja, link ivei, jippi!

jeg liker din blogg også veldig godt! du er søt :)

Sara sa...

Søte kjøp, søt blogg :D

Sarah sa...

Så søte shortser!

Siri Nesje sa...

tusen takk :)

Anonym sa...

alle skålajentan e store wannabeez.

Anonym sa...

hvem tenker du på anonym? alle? hvem kjenner du egentlig? jævla fordømmer

Siri Nesje sa...

anonym?"alle" skålajentene? så altså, si meg...var moren min en wannabee,siden du kjenner alle? tipper du bare skirver det for og lage litt "drama".Da har du forstått meg feil.

Anonym sa...

fine kjøp:D

Siri Nesje sa...

takk ü

Anonym sa...

alle skåla jentan generelt...trur du sjøl at du edeilig ?

Anonym sa...

bli kjent med noen får du kommer med slike påstander du

Anonym sa...

hahah, tragisk anonym!
kor e veske fra? ü

Siri Nesje sa...

plis, ikke gidd anonym. er så utrolig barnslig :p

den er fra hm guro ; )

Kristine sa...

ELSKER leggingsene fra gina!!! :o

ingeborg sa...

Herlig du har det så bra! :)

Siri Nesje sa...

Anonym sa...

Noen skålajenter er faktisk ikke så værst :)

Anonym sa...

hælt enig!

Siri Nesje sa...

; )

Kamilla sa...

Hvor har du kjøpt den leopardtightsen?

Siri Nesje sa...

gina tricot ; )