onsdag 22. oktober 2008

I et speil, i en gåte

Var på kino med skolen i dag, filmen vi så var i et speil, i en gåte. Halveis under filmen, begynte jeg å gråte, mye. Noen gikk ut av kinosalen fordi det ble for sterkt. Jeg var våt langt nedover halsen når filmen var ferdig, en utrolig trist film som setter kreft på karterte. Jeg vill kanskje si at det er den beste norske filmen jeg har sett, etter min mening værtfall.
















Vi har altså kreft uke på skolen, og alle er i litt sånn dyster stemning. På fredagen har vi "fri", operasjon burgas. Skal jobbe hjemme, og tjene inn 300 kr for en skole i byen Burgas. Noe som er sykt er at den byen ligger rett ved siden av Sunny Beach.

Ska i brylup på lørdagen, var i byen og kjøpte meg en svart kjole med gullsløyfe over bryste, fra cubus. Den var søt, ikke for pyntete. Nye sko ble det også, og en søt liten strikkejakke.

6 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Den filmen virker bra, har veldig lyst til å se den!

Overland sa...

i å vurderte å kjøpe den kjolen! men i gjor d ikke da.
tror ikke i vil se den filmen der ;p

Anonym sa...

hørte at den filmen var så sterk og meningsfull! har så lyst å se den

hanna sa...

den filmen der skal i se!

Anonym sa...

oppdater :)

Anonym sa...

Miss you!
-ja no kan du undre!