søndag 25. mai 2008

Jeg trodde jeg var gravid med trillinger!

I natt skjedde det noe forferdelig. Jeg drømte/mareritt at jeg var gravid med trillinger. Jeg hadde hatt sex med tre forskjellige menn, og derfor fikk jeg tre barn med tre forskjellige og. Det jeg husker er at først så fødte jeg den ene ungen, som ble en gutt. Han skulle hete Viktor James something, så hadde jeg to kuler på magen som skulle være de to andre ungene. Så tok jeg abort på de to andre. Jeg våknet livredd klokken 7.18 og første jeg gjor var og skjekke om jeg hadde gravidmage. Fikk jo helt hetta. Så det.


Noen som kan tippe hvorfor jeg drømte en slik drøm? hahah,koko



5 kommentarer:

Anonym sa...

for lite sex?

Overland sa...

d der har i å drømt en gang! haha, dritekkelt! sikkert fordi du e aleine hjemme!

Siri Nesje sa...

hahah,sure. Det e fordi i har altfor LITE sex, og da blir i nervøs over at i e gravid.. logisk:)

Anonym sa...

hahahahah,i flire!:D

Siri Nesje sa...

haha;p